KOSZYK o firmie regulamin katalog kontakt  
Kategorie
Koszyk
...jest pusty
Regulamin
Oferta sklepu
1. Oferta sklepu internetowego (tzn. produkty wraz z cenami) nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego. 
2. Produkty oferowane w naszym sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie produkty objęte są gwarancją producenta. 
3. Oferowane przez nas produkty pochodzą od renomowanych producentów a podane specyfikacje z materiałów przez nich publikowanych (katalogi, foldery reklamowe). Sklep zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów. 
4. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli. 
5. Wszystkie podane ceny wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto.
6. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. 
7. Niektóre z oferowanych produktów mogą być w danej chwili niedostępne, o czym zostaną Państwo poinformowani przez pracownika sklepu (e-mailem lub telefonicznie w przeciągu 24h od złożenia zamówienia)

Zamówienia.
1. Zamówienie można złożyć na stronie www.alpat-sklep.com.pl, pocztą elektroniczną na adres: kasia@alpat.com.pl lub telefonicznie pod nr 058 624-56-96 fax 624-15-49
2. Zamówienie potwierdzane jest telefonicznie i / lub pocztą elektroniczną w ciągu 24 godzin roboczych. 
3. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia w ciągu 5 dni roboczych z winy zamawiającego (np. błędny numer telefonu), zostanie ono anulowane. 
4. Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania jego podpisu. 
5. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury. 
6. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie lub przez e-mail pod adresem kasia@alpat.com.pl Klient nie może anulować zamówienia, które zostało już skierowane do realizacji (dostawa do klienta). Klient może zwrócić towar tylko oryginalnie zapakowany, w takim przypadku zostanie obciążony kosztami transportu oraz opłatą manipulacyjna w wysokości 15% wartości brutto zwracanego towaru. 
7. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w tym samym dniu lub najbliższym dniu roboczym od momentu wpłynięcia środków na konto (zaliczka bądź pełna wpłata) – w przypadku płatności przelewem. 
8. Z chwilą realizacji zamówienia dochodzi do zawarcia pomiędzy Sklepem i Kupującym umowy sprzedaży towaru.

Formy płatności
1. Gotówka - przy odbiorze towaru. Przy zamówieniach powyżej 5.000 PLN pobieramy zaliczkę wielkości 30% całości zamówienia. 
2. Przelewem bankowym- należność za zamówione towary przelewana jest na konto Sprzedającego na podstawie faktury pro-forma na nr 63 1600 1114 0004 0707 8083 3150 
3. Za pobraniem - gotówką kurierowi lub na poczcie przy odbiorze towaru. 
4. Do towarów zamówieniowych- zastrzega sobie możliwość ograniczenia sposobu płatności przez zażądanie przedpłaty całości lub części wartości zamówienia.

Dostawa i transport
1. Termin dostawy wynosi do 7 dni roboczych. Wyjątek stanowią produkty, które są w danej chwili niedostępne. W takiej sytuacji Nabywca jest informowany przez pracownika Sklepu o proponowanym terminie dostawy produktu. 
2. Koszty dostawy pokrywa Kupujący, a ceny zależne są od wartości zamówienia oraz rodzaju zakupionego towaru. O kosztach transportu Klient jest informowany w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sprzedającego. 
3. Koszt dostawy należy uiścić na konto Sprzedającego wraz z pozostałymi płatnościami. Brak wpłaty za dostawę może wstrzymać wysyłkę zamówionego towaru. 
4. Na terenie Trójmiasta towar dostarczamy własnym transportem. Koszt dostawy wynosi 25zł. 
5. Na pozostałym terenie Polski towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej. Czas dostawy określony jest indywidualnie przy każdym produkcie i Kupujący poinformowany o nim zostanie telefonicznie i/lub mailowo przez pracownika Sklepu. Sprzedający nie odpowiada za opóźnienia, wynikające z zaniedbań przewoźnika oraz zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu dostawy, o czym wcześniej poinformuje klienta drogą mailową lub telefonicznie. 
6. Koszt transportu towarów o wartości powyżej 2500 zł brutto na terenie Trójmiasta w całości pokrywa Sprzedający.

Reklamacje i gwarancje 
1. Każdy oferowany towar posiada polską kartę gwarancyjną autoryzowanego serwisu producenta. 
2. Jakiekolwiek problemy techniczne są rozwiązywane przez autoryzowane przez producenta/importera placówki serwisowe na terenie Polski, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej i/lub na stronie internetowej producenta/importera. 
3. Gwarancja, rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. 
4. Zgodnie z ustawą z 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta" Nabywca ma prawo odstąpić od zawartej umowy kupna towaru w sklepie www.alpat-sklep.com.pl bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, pozostaje w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedawcy w komplecie: przedmiot, dowód zakupu (faktura), karta gwarancyjna. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania podpisanej faktury korygującej przez Nabywcę, na konto bankowe wskazane przez Kupującego lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany), musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie, bez śladów transportu, dodatkowych naklejek itp.). 
5. Zgodnie z ustawą z 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta" (Dz. U. poz. 827 art. 27-29) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Nabywcy w wypadku świadczeń o właściwościach określonych przez Nabywcę w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Świadczeniami tego typu są towary sprowadzane na specjalne zamówienie Kupującego. 
6. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. 

Faktury VAT 
1. Do każdego zakupionego w sklepie www.alpat-sklep.com.pl produktu jest standardowo dołączona faktura VAT. 
2. Nabywca w momencie dostawy jest zobowiązany sprawdzić, czy faktura jest dołączona do przesyłki. 
3. Aby otrzymać fakturę VAT, należy w momencie składania zamówienia podać dane niezbędne do wystawiania faktury VAT. 

Postanowienia końcowe 
1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu sklepu internetowego www.alpat-sklep.com.pl, jak również akceptacją wszystkich zasad zakupu towaru w sklepie opisanych szczegółowo na stronie sklepu. 
2. ALPAT Spółka Jawna zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w treści regulaminu jak również wszystkich zasad zakupu towaru w sklepie opisanych szczegółowo na stronie sklepu. 
3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę ALPAT Spółkę Jawną danych osobowych zawartych w zamówieniu. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Kupującemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. 
4. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla miejsca siedziby sprzedawcy (ALPAT Spółki Jawnej).




Kontynuuj

jellinek.pl - Tworzenie stron